Ön is látja a piaci trendeket, és szeretne lépéselőnybe kerülni?
Néhány évtizede még valóban elegendő volt, ha egy cég rendelkezik saját irodával vagy üzlethelyiséggel. Ma azonban ennél több kell. Az a vállalkozás, amely nem – vagy nem megfelelően – képviselteti magát online, hatalmas lehetőséget hagy futni.
A weboldal készítés napjaink egyik legjobban keresett szolgáltatása lett. És, hogy miért? A válasz egyszerű. Bár azt gondolnánk, hogy az emberek a menő cuccokért, autókért, ruhákért és csúcstechnológiás kütyükért fizetnek a legszívesebben, ez valójában tévhit. Az emberiség számára mindig is a kényelem lesz az elsődleges szempont.
Elsősorban nem azért vásárolunk az Apple-től, mert a termékeik mára státuszszimbólumokká váltak, vagy mert erősek a szoftvereik, hanem azért, mert kényelmes és egyszerű őket használni, mégis maximális eredményt és élményt kölcsönöznek. Ez a titka a sikeres vállalkozásoknak, és éppen ezt kínáljuk mi is Önnek.
Gyorsan, egyszerűen kisvállalati büdzséhez igazítva
Két alapelvben hiszünk. Az őszinteségben és az egyszerűségben. A túlkomplikált, feleslegesen fejlesztett weboldalak félkarú óriások, amelyek leginkább csak energiát szipolyoznak a kkv-k erőforrásaiból.
A kis- és középvállalkozások éppen azzal tudnak versenyképesek maradni, hogy a lehető legerőforrástakarékosabban üzemelnek, és közben az ehhez mérhető legjobb eredményeket érik el. Ez a gazdaságosság elve. Ez jelenti a cége sikereit, és ez képezi a szolgáltatásunk alapját.
Miért fizetne olyan funkciókért, amelyeket nem is használ? Azt a pénzt fordíthatja inkább vállalkozásfejlesztésre, alkalmazottai béremelésére, vagy bármi másra, ami valódi előnyt kovácsol a cégének.
Ilyen weboldala lesz, ha minket választ:
- Áttekinthető, modern megjelenésű
- Google keresőre optimalizált (SEO)
- Laikusok számára is könnyen módosítható (viszlát eltűnt webmester)
- Fotógalériával, kapcsolati űrlappal bővíthető
- Mérhető és elemezhető látogatási statisztikákkal
Szeretnék egy ilyen weboldalt »
“Biztosan szükségem van weboldalra?”
Röviden: igen. Ha azonban a fentiekben olvasottak nem győzték meg, lássuk részletesebben elemezve, milyen előnyei is származhatnak egy modern, jól optimalizált honlapból.
A céges weboldal pontosan úgy működik, mint egy fizikai bolt vagy irodahelyiség. Csak éppen egyszerűbben és gyorsabban megközelíthető, valamint ha megfelelő, jól strukturált tartalommal van ellátva, az ügyfélszolgálat válláról is leveszi a terhet. Arról már nem is beszélve, hogy az online reklámozás egyik alappillére.
Még mindig nem? Rendben, ássunk mélyebbre. Íme néhány ellentmondást nem tűrő érv a saját weboldal mellett:
- Alacsony működési költség: egy egyszerű, négy soros szöveges hirdetés akár több ezer forintba is kerülhet, ami megjelenik egy-két alkalommal, míg egy weboldal egyszeri befektetéssel hosszú éveken keresztül segíti vállalkozását.
- Non-stop elérhetőség: Vállalkozása legyen akár Budapesten, Debrecenben vagy Berlinben, annak weboldala mindig elérhető, régiós korlátok nélkül, a nap 24 órájában.
- Kizárólag a valódi érdeklődők megszólítása: A jól elkészített és optimalizált weboldalra leginkább azok az érdeklődők érkeznek, akiket az Ön termékei/szolgáltatási valóban érdekel.
- Azonnali válaszadási lehetőség: Weboldalán azonnal felvehetik Önnel a kapcsolatot, vagy megrendelhetik termékét/szolgáltatását.
- Korlátlan mennyiségű információátadás: Weboldalára tetszés szerint tölthet fel képet, szöveget szolgáltatásáról/termékéről, vagy akár leírhatja a főbb válaszokat a gyakori kérdésekre, így nem Önt, vagy alkalmazottját terhelik a vásárlói kérdések. Ráadásul laikusok által is szerkeszthető, tehát nincs szükség a cég által fizetett webmesterre.
- Mérhető és elemezhető események: Ki, honnan érkezett, milyen tartalmat/kifejezést keresve talált rá weboldalára, milyen aloldalakat nézett meg? Ezek olyan információk, melyeket felhasználva még hatékonyabbá teheti ajánlatait, hiszen megtudja, mi is érdekli leginkább leendő ügyfeleit.
Meggyőzött, szeretnék saját weboldalt »
“Nekem már van weboldalam, szerintem nem kell új”
Joggal merülhet fel Önben a kérdés, miért is lenne szüksége új weboldalra, ha korábban már készült egy, amelyet cége jelenleg is használ? Ha a weboldala idén készült, feltehetőleg megfelelően képes ellátni a funkcióit.
Azt azonban mindenképpen figyelembe kell vennie, hogy az online marketing (és úgy általában az online vállalkozásokkal kapcsolatos technológiák) gyakorlatilag naponta frissülnek, fejlődnek. Most, hogy ezeket a sorokat olvassa, a világ különböző pontjain mérnökök százai, sőt ezrei dolgoznak a legújabb fejlesztéseken. Arról már nem is beszélve, hogy ha az elsők között alkalmazza a legújabb fejlesztéseket, hatalmas lépéselőnyhöz juthat.
Azt viszont bizonyára Ön is tudja, hogy nincs két egyforma fejlesztő. Így reméljük megérti, hogy nem szeretnénk a korábban mások által elkészített honlapját foltozgatni, mert az eredmény kontraproduktív lehet. Ahhoz, hogy valóban hatékonyan tudjunk dolgozni, újra kell húznunk a teljes weboldalt, az alapoktól egészen a csúcsig.