Adwords kampány-tervezés

Google AdWords kampány tervezés

Ha rövid távon szeretne sok ügyfelet szerezni: AdWords

Az emberek többsége a vásárlás előtt az interneten szerzi be az őt érdeklő dolgokról az információt (ez több millió hazai internetezőt jelent), sőt magát a terméket vagy szolgálatást is egyre többen az interneten keresztül rendelik meg.

Éppen ezért egyáltalán nem mindegy, hogy az Ön cége hányadik helyen áll a keresési rangsorban. Ennek befolyásolása kétféleképpen történhet: keresőoptimalizálással, vagy fizetett (ún. PPC-alapú) hirdetésekkel. A keresőoptimalizálás hosszú távon eredményes, a hirdetések pedig rövid távon. Érdemes tehát nem vagylagos alapon, hanem egymás támogatásaként gondolni a két ágazatra.

Fő a relevancia

Amikor kattintásalapú hirdetésekről beszélünk, nem mehetünk el szó nélkül a relevancia mellett. Ennek értelmében nem elég regisztrálnunk egy AdWords fiókot, részletes elemzések alapján össze kell állítanunk a lehetséges célcsoportokat, majd őket személyre szabott hirdetésekkel érdemes céloznunk.

Ehhez számtalan lehetőség adott az AdWords rendszerében. Hogy csak néhányat említsünk ezek közül:

  • lokális célzás
  • kulcsszavak alapján történő célzás
  • korcsoportra és egyéb adatokra vonatkozó szűrési lehetőségek
  • remarketing (azaz hirdetések újracélzása)
  • szöveges és képes hirdetések
  • időszakokra bontható hirdetéscsoportok

És ezek még csak a legalapvetőbb lehetőségek. A Google AdWords rendszerében millió apró beállítás segítségével finomhangolhatjuk cége hirdetéseit, hogy az kizárólag azoknak az embereknek jelenjenek meg, akik problémáját éppen az Ön termékei vagy szolgáltatásai oldhatják meg. Mindezt ráadásul éppen abban az időben, amikor az adott problémával kapcsolatosan böngésznek.

Vegyünk egy példát, ha az Ön cége kifejezetten hétvégi zárszereléssel foglalkozik, beállíthatjuk, hogy a hirdetései kizárólag pénteken, szombaton és vasárnap jelenjenek meg, azoknak az embereknek, akik a “hétvégi zárcsere Budapesten”, vagy más hasonló kulcsszavakra kerestek. Ráadásul a hirdetések finomhangolásával anélkül is a keresőlista élére kerülhetünk, hogy belemennénk a konkurencia által generált licitharcba.

[btn text=”Hozzunk még több vevőt, érdekel” tcolor=#FFF bcolor=#3fa7d4 thovercolor=#FFF link=”https://www.webelem.hu/kapcsolat” target=”_self”]

Nem kell heteket, hónapokat várnia egy-egy új ügyfélre

Az AdWords-ben éppen az a fantasztikus, hogy nem kell hosszú ideig várakozni, amíg az első vásárlót a weboldalára tereli. A Google AdWords hirdetésekkel gyorsan, fókuszálva és mérhetően lehet bemutatni vállalkozásunkat, hirdetni ajánlatainkat.

Mivel azonban a Google AdWords egy rendkívül összetett és szaktudást igénylő rendszer, időt és pénzt spórolhat azzal, ha szakértőkre bízza kampányai kezelését. Mi ebben segítünk Önnek.

A Google AdWords kampányok, AdWords hirdetések előnyei:

  1. Gyors, szakszerű kampánytervezés és indítás
    Miért kellene akár több hetet várnia arra, hogy hirdetése megjelenjen valamelyik újság következő számában? Ha megvan minden szükéges információ, 1-2 napon belül elérheti ajánlatával a célközönségét.
  2. Megjelenés csak a potenciális ügyfelekre fókuszálva
    Elkerülve a fölösleges reklámköltségeket, kizárólag a potenciális érdeklődőknek jelenítjük meg ajánlatát, azoknak, akiknek az Ön megoldásaira van szüksége.
  3. Mérhető eredmények, megtérülő reklámozás
    Szeretné tudni, hogy melyik akciója volt sikeresebb illetve gyengébb? Minden eseményről kérhető statisztika, így biztosan tudni fogja, hogy mibe fektette a pénzét.
[btn text=”Szeretnék több vevőt, gyorsan, egyeztessünk” tcolor=#FFF bcolor=#3fa7d4 thovercolor=#FFF link=”https://www.webelem.hu/kapcsolat” target=”_self”]
Scroll to Top