E-mail marketing

A leghatékonyabb hirdetési forma még ma is a hírlevél

Sokan kétkedve fogadják ezt a hírt, mondván senki sem szeret spameket kapni, ezért élből elutasítják az e-mail-marketing lehetőségét is. Részben igazuk van, hiszen a spam valóban idegesítő, haszontalan és eredménytelen levélszemét. A hírlevél azonban más.

Egy jól megírt, releváns hírlevél, amely a meggyőzés eszközeivel dolgozik, valóban komoly bevételeket hozhat vállalkozása számára. Ha pedig ezt egy alaposan átgondolt, jól megtervezett és következetesen kivitelezett rendszerbe helyezzük, az eredmények még szembetűnőbbek lesznek.

A szolgáltatás részeként beállítjuk a háttértechnikát, amely az e-mail-listák begyűjtéséhez és szegmentálásához szükséges, valamint infó anyagokat és autorespondereket is készítünk, hogy az ügyfelek és érdeklődők akkor se maradjanak információ nélkül, ha éppen nem fut kampány, vagy terheltség miatt nem kapnak azonnali választ a munkatársaktól.

Az e-mailek szövegezését pedig elvégezhetik házon belül is, de akár szövegíró partnercégünknek is kiszervezhetjük, így garantáltan profi, szakmai marketinganyagok készülnek majd, amelyek növelik a vállalkozása bevételeit.

Scroll to Top